Публічний договір (оферта)
на укладання договору доручення.
Цей договір відповідно до статей 633, 641 та глави 63 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) між Повіреним ТОВ «ГАЛАЄД» (код ЄДРПОУ 43554268), акредитованим партнером аптечної мережі ПП Фірми «Санітас», в подальшому «Повірений» та будь-якою особою - Замовником Товару з доставкою через інтренет-сайт: sanitas.ua, в подальшому - «Замовник».
Цей Договір (публічна оферта) укладається між Довірителем та Повіреним, що визначає основні умови придбання та доставку Повіреним від імені та за рахунок Замовника Товару Продавця, інформація про який розміщена на сайті sanitas.ua.
1. ЗАГАЛЬНІ ТЕРМІНИ
Оферта - адресована будь-якій фізичній чи юридичній особі пропозиція Повіреного на укладення Договору на умовах, що містяться в цій оферті.
Акцепт Оферти – беззастережна згода Довірителя з умовами Оферти шляхом заповнення форми замовлення Товару на умовах, розміщених на сторінці Сайту sanitas.ua.
Довіритель - фізична або юридична особа, яка здійснила Акцепт Оферти та за Дорученням якої Повірений надає Послуги.
Послуги - послуги, що надаються Повіреним, пов'язані з укладанням від імені та за рахунок Довірителя договору (договорів), з Продавцем Товару, які включають в себе придбання та доставку Товарів на адресу, зазначену Довірителем.
Сайт - сайт у мережі Інтернет за адресою sanitas.ua.
Товари – товари з переліку, наведеного на Сайті, щодо яких Довіритель довіряє Повіреному здійснити придбання та доставку.
2. СТАТУС ЗАМОВНИКА
2.1. Замовник несе відповідальність за повноту та достовірність наданої при оформленні замовлення інформації. У випадку наявності помилок та/або надання неповних даних в заповнених полях форми замовлення, Повірений повністю звільняється від відповідальності за неналежне виконання замовлення.
2.2. Замовник підтверджує правильність заповнення даних та свою беззастережну та безвідкличну згоду з умовами, які встановлені цим Договором здійснюючи замовлення на сайті.
2.3. Товар замовляється Замовником виключно для особистих потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
3. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ
3.1. Повірений відповідно до ст.1000 ЦК України, виконує доручення (замовлення) Замовника на придбання та доставку Товару від імені та за рахунок Замовника у відповідності із умовами та за цінами, встановленими Продавцем на сторінках інтернет-сайта, а Довіритель зобов'язується приймати такі Послуги Повіреного та здійснювати їх оплату на умовах цього Договору.
3.2. Сторони погодились, що для виконання цього Договору Довіритель не зобов’язаний надавати Повіреному довіреність. Цей Договір є достатнім та належним уповноваженням Повіреного здійснити купівлю та доставку Товарів від імені та за рахунок Довірителя.
3.3. Цей Договір вважається належним чином укладеним (оферта акцептованою) після підтвердження Довірителем замовлення Товарів з послугою Доставка та беззастережним погодженням Сторін з умовами Оферти. Після Акцепту Оферти Повірений з Довірителем вважаються сторонами Договору, з усіма правами та зобов'язаннями з цим пов'язаними.
3.4. Надання Послуг Повіреним починається не пізніше трьох годин з моменту Акцепту Оферти з 8:00 до 23 :00 кожного дня з понеділка по неділю. Якщо Акцепт Оферти здійснено після 19:00 години, надання Послуг здійснюється наступного робочого дня, починаючи з 8:00, якщо Сторонами додатково не узгоджено інший час доставки Товару.
3.5. Довіритель після підтвердження відповідного замовлення не має права змінювати перелік Товарів, які він доручає купити Повіреному та Послуги, що надаються йому за цією Офертою, але може здійснити інше замовлення шляхом вибору іншого переліку та/або кількості Товарів на Сайті.
3.6. Повірений не має права відмовити Довірителю у наданні Послуг після його підтвердженням замовлення Продавцем.
3.7. Місцем надання послуг Повіреним за Договором є місце (адреса), зазначена Замовником в замовленні на доставку Товару , виключно в адміністративно - територіальних межах міста Житомир.
3.8. Сторони розуміють, що ані повірений, ані Продавець (Власник сайту) не несуть відповідальності за наслідки споживання та використання товарів Довірителем. Всі претензії щодо товару, його якості, будь яких побічних ефектів чи реакцій або відсутності ефективності Довіритель має пред’являти в строк та в порядку, встановленому чинним законодавством до продавця товару та/або виробника товару.
3.9.Передача Товарів від Повіреного до Довірителя посвідчується актом приймання-передачі Товарів, який укладається Сторонами в момент фактичної передачі Товарів, що є підтвердженням відсутності претензій Сторін. При передачі Товарів Довірителю Повірений передає йому також касовий чек/касові чеки, Продавця Товару.
3.10. Довіритель не має право відмовитись в односторонньому порядку від зобов’язання прийняття та оплати Товару та вартості послуг Повіреного, якщо Товар поставлений Повіреним у відповідності із замовленням Довірителя на умовах цього договору.
4. УМОВИ ОПЛАТИ ПОСЛУГ ТА КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ТОВАРІВ
4.1. Вартість Послуг з доставки Повіреного, а також вартість Товарів (встановлена Продавцем) визначається на сайті при кожному Акцепті Оферти за кожне замовлення окремо в українських гривнях.
4.2. Вартість Послуг включає в себе всі податки, проте не включає комісії, які можуть бути стягуватися третіми особами у зв'язку зі способом оплати (наприклад: комісія банку за перерахування грошових коштів).
4.3. Ціни на Товари (Послуги з доставки) після Акцепту Оферти та підтвердження замовлення Продавцем зміні в односторонньому порядку без додаткового погодженням з Довірителем не допускаються.
4 4. Сторони погодили такі можливі способи оплати за надання Послуг Повіреного: безготівково із застосування банківської платіжної картки або готівкою кур’єрові Повіреного.
4.5. Оплата Послуг та компенсація вартості доставки Товарів проводиться Довірителем в українських гривнях платежем у розмірі 100% (ста відсотків) вартості Послуг в момент отримання замовлення.
4.6. У разі неприйняття Товару чи Послуг Довірителем, Сторони оформлюють Акт повернення товару.
5. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР ТА ГАРАНТІЇ СТОРІН
5.1. Інформація про товар відповідає, що розміщена на сайті відповідає інструкції з медичного застосування лікарського засобу виробника, носить інформативний характер та не замінює консультацію лікаря. У випадку виникнення у Замовника додаткових питань, які стосуються властивостей, якості товару, інформації про виробника, строку придатності товару та іншого, Замовник повинен, перед оформленням замовлення, звернутися до консультантів Контакт-Центру за телефонами зазначеними на сайті для отримання інформації про товар , яка є необхідної та достатньої, з точки зору Замовника для прийняття рішення про укладання цього договору..
5.2. В ході надання Послуг Повірений гарантує:
5.2.1. Придбання для Довірителя саме того переліку та асортименту (найменування, виробника, дозування, лікарської форми) та обсягу Товарів, які були обрані останнім при Акцепті Оферти;
5.2.2. З переліку придбаних в рамках відповідного замовлення Товарів не буде таких, термін придатності яких сплинув, або які мають явні зовнішні пошкодження упаковки або інші дефекти, що впливають на якість Товарів;
5.2.3. Транспортування товарів Замовнику з аптечного підрозділу Продавця здійснюється Повіреним з дотриманням вимог температурного режиму зберігання та транспортування Товару, визначеного виробником.
5.3. Приймаючи умови цієї Оферти шляхом її акцепту, Довіритель гарантує, що він:
5.3.1. Укладає Договір добровільно від власного імені, повністю ознайомився з умовами Оферти, розуміє предмет Договору, значення і наслідки своїх дій щодо укладання та виконання Договору;
5.3.2. Є дієздатною повнолітньою особою, володіє всіма правами і повноваженнями, необхідними для укладення та виконання Договору;
5.3.3. Використовує достовірні дані та інформацію, що передаються Повіреному при оформленні Замовлення;
5.3.4. Розуміє, що Продавцем товару є особа, що зазначена в касовому чеку;
5.3.5. Отримав повну інформацію про Товар, ознайомився з інструкцією щодо вживання Товарів, та/або отримав відповідну рекомендацію лікаря щодо придбання відповідних Товарів (лише щодо лікарських засобів та медичних виробів).
6. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
6.1. Замовник вправі оформити замовлення на будь-який товар, який представлений на сторінках інтернет-сайту. Замовлення з придбання та доставки товару може бути прийняте до виконання Повіреним , в разі підтвердження Продавцем його наявності, в кількості не більше 10 одиниць одного виду Товарної позиції.
6.2 Право власності та ризик випадкової загибелі, втрати чи пошкодження товару переходить до Замовника з моменту передачі товару Замовнику або його Представнику шляхом підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару.
6.3. Доставка товару здійснюється власними силами Повіреного відповідно до умов доставки замовленого товару, з забезпеченням відповідних умов транспортування окремих видів товарів.
6.4. При отриманні товару Замовник повинен в присутності представника Повіреного перевірити відповідність Товару, що зазначені в товарному чеку замовленню на доставку (найменування товару,виробника, упаковку, кількість, комплектність, наявність пошкоджень, справність, тощо). Огляд та перевірка товару здійснюється в момент передачі замовлення та не може тривати більше 15 хвилин робочого часу Повіреного.
6.5. Замовник або Представник Замовника при прийманні товару підтверджує своїм підписом в Акті приймання передачі Товару, що не має претензій до кількості товару, зовнішнього виду та комплектності товару.
6.6. При замовлені товарів на адресу громадських установ, організацій (лікарні, учбові заклади, гуртожитки, державні установи та ін.) доставка виконується до головного входу (рецепції, під’їзду, фойє).
7. ЗМІНА УМОВ ОФЕРТИ
7.1. Оферта у своїй останній редакції набуває чинності з моменту опублікування відповідної редакції Оферти на Сайті в мережі Інтернет та діє до моменту виконання її умов Сторонами.
7.2. Повірений залишає за собою право внести зміни в умови Оферти, що були акцептовані в односторонньому порядку. Довіритель не має права вносити зміни до умов цього Договору.
8. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
8.1. Сторони у зв’язку із цим Договором надають згоду на передачу, обробку, використання та збереження одна одній своїх персональних даних та/або персональні дані, представників та/або інших осіб – суб’єктів персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
8.2. Сторони гарантують, що будь-які персональні дані, що передаються відповідно до умов цього Договору, отримані, обробляються та передаються відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері захисту персональних даних. Сторони гарантують, що вони отримали згоду на обробку та передачу персональних даних, що передаються іншій Стороні, від відповідних суб’єктів персональних даних.
8.3. Сторони гарантують, що передача та обробка персональних даних у зв’язку з цим Договором охоплюється метою виконання цього Договору.
8.4. Сторони забезпечують всі необхідні організаційні та технічні засоби для належного захисту отриманих персональних даних від несанкціонованого доступу або обробки.
8.5. У випадку відкликання суб’єктом персональних даних своєї згоди на обробку переданих персональних даних у базі даних однієї із Сторін, така Сторона зобов’язана повідомити іншу Сторону про строк та умови припинення обробки персональних даних такого суб’єкта.
9. ТЕРМІН ДІЇ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
9.1. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти і діє до моменту виконання Повіреним зобов'язань з надання Послуг в об'ємі, погодженому Сторонами у замовленні на Сайті, або до моменту розірвання Договору за згодою сторін.
9.2. Розірвання Договору Довірителем або відкликання ним Акцепту Оферти в момент передачі замовлення Повіреним допускається за умови компенсації витрат Повіреного на доставку.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
10.2. Повірений, ні за яких обставин, не несе відповідальності за Договором:
а) будь-які дії / бездіяльність будь-яких третіх сторін;
б) будь-які непрямі збитки і / або упущену вигоду Довірителя і / або третіх сторін;
в) використання або неможливість використання (в тому числі збільшення витрат на додаткові комісії банків, платіжних систем, тощо) Довірителем обраної ним форми оплати Послуг.
10.3. Повірений звільняється від відповідальності за неповне або неналежне надання Послуг за цією Офертою у випадках, невиконання Довірителем будь-якої з умов цієї Оферти.
10.4. Не вступаючи в суперечність із зазначеним вище, Повірений звільняється від відповідальності за порушення умов Договору, якщо таке порушення викликане дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: заборону або обмежувальні заходи та дії органів державної влади, пожежа, повінь, землетрус, інші стихійні дії, тривалі збої в роботі Інтернет мережі, страйки, громадянські заворушення, безлади, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Повіреним Договору та непідконтрольні Повіреному (Продавцю, Власнику Сайту).
10.5. Довіритель несе відповідальність за цим Договором у повному розмірі (і) за недостовірність відомостей, контактної інформації та інших реквізитів, переданих їм Повіреному на Сайті, та за невиконання гарантій, наданих Довірителем в умовах цієї Оферти.
10.6. Якщо Довіритель не прийняв Товари на умовах цієї Оферти, або не отримав з інших причин, що не залежали від Повіреного, Повірений має право на відшкодування вартості доставки а Довіритель не позбавляється обов’язку її сплати.
11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Обмін повідомленнями здійснюється, за цим Договором, має бути зроблено у письмовому вигляді та направлені однією Стороною на адресу іншої Сторони електронною поштою або у формі смс, повідомлення на номер, який вказаний Сторонами на сайті.
11.2. Повірений та Інтернет-сайт залишає за собою право розширяти та скорочувати товарну пропозицію на сайті, доступ до замовлення будь-яких товарів, а також призупинити чи припинити замовлення будь-яких товарів, умови та строки доставки товарів на власний розсуд.