Якість продукції
Приватне підприємство Фірма «Санітас» гарантує належну якість придбаної продукції:
- Наявністю сертифікатів якості та документації відповідності товару;
- Дотриманням стандартів забезпечення вхідного контролю якості лікарських засобів;
- Моніторингу дотримання умов температурного режиму зберігання продукції;
- Відповідністю термінів придатності товару у процесі його зберігання та відпуску.
До реалізації допускаються лікарські засоби та вироби медичного призначення, що підтвердили свою якість і безпеку, а також зареєстровані на території України.
З інформацією та супровідними документами, що підтверджують відповідність товару вимогам нормативної документації та методам контролю якості, споживач може ознайомитися безпосередньо в місці реалізації товару. Копія сертифікату якості на лікарський засіб може бути надана на вимогу покупця в термін – ДВІ РОБОЧІ ДОБИ.
Обмін та повернення продукції
Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19 березня 1994 № 172 затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. https://zakon.rada.gov.ua/
У вищевказаний перелік, крім деяких інших, включені наступні групи товарів, які можуть реалізовуватися аптечними установами:
- лікарські препарати і засоби,
- предмети санітарії та гігієни,
- світлочутливі товари (наприклад, рентгенівська плівка),
- корсетні товари,
- парфюмерно-косметичні вироби,
- дитячі іграшки м'які,
- зубні щітки,
- рукавички,
- товари в аерозольній упаковці
- товари для немовлят (пелюшки, соски,
пляшечки для годування
тощо).
Ці товари, якщо вони належної якості, поверненню і обміну не підлягають.
Для того щоб повернути або обміняти НЕЯКІСНИЙ ЛІКАРСЬКИЙ ЗАСІБ, споживач має надати не лише фіскальний чек (розрахунковий документ), отриманий ним під час купівлі саме цього товару в аптеці, а й доказ того, що лікарський засіб неякісний, тобто не відповідає вимогам, встановленим виробником.
Відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, затверджених постановою КМУ від 03.02.2010 р. № 260 чітко встановлено, що державний контроль якості лікарських засобів здійснюється Держлікслужбою, її територіальними підрозділами шляхом перевірки додержання суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо якості лікарських засобів і у визначених законодавством випадках проведення лабораторного аналізу зразків лікарських засобів.
Відповідно до наказу МОЗ України від 29.09.2014 р. № 677 «Про затвердження Порядку контролю якості лікарських засобів під час оптової та роздрібної торгівлі» лабораторне дослідження якості лікарських засобів здійснюється підпорядкованими або уповноваженими лабораторіями на підставі направлень Держлікслужби, та/або його територіальних органів.
Таким чином, для повернення чи обміну лікарських засобів з підстав неналежної якості споживач має подати такі документи:
- висновок щодо якості лікарських засобів, виданий підпорядкованою лабораторією територіального органу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба у Житомирській області, адреса: м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12-А,) або розпорядження Держлікслужби щодо заборони обігу лікарського засобу;
- розрахунковий документ (фіскальний чек).
Одночасно слід зазначити, що відповідно до постанови
Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих
положень Закону України «Про захист прав споживачів» лікарські засоби належної
якості, віднесені до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).
Крім того, відповідно до Порядку відпуску лікарських засобів і виробів
медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, лікарські засоби та медичні вироби належної якості ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ